Aşk Ağlatır 2. Bölüm Fragmanı İndir

Arkadaşlarına gönder
eklemek
  • Published on Sep 8, 2019

  • Show TV YouTube Kanalına Abone Ol → http://showtv.tv/AGqcyj Yapımını MF Yapım’ın, yapımcılığını Asena Bülbüloğlu’nun üstlendiği, yönetmen koltuğuna Gökçen Usta’nın oturduğu, senaryosunu Yelda Eroğlu’nun “Love That Makes You Cry” dizisinden uyarladığı Aşk Ağlatır’ın başrollerini Deniz Can Aktaş, Hafsanur Sancaktutan ve Yağızcan Konyalı paylaşıyor.

Yorumlar

  • Alperen Bilgi
    Alperen Bilgi 1 week ago

    İstanbullu çok yakışıklı adam be

  • İlahe İsmayilova
    İlahe İsmayilova 1 week ago

    İlk bölümünü izleyipde gelenler?❤☇

  • hayvan sever
    hayvan sever 1 week ago

    Dizide kızın elini yakma sahnesini kesmişler gelen tepkilerden dolayı galiba. .. iyi ki de kesmişler böyle şiddet sahneleri görmek istemiyoruz.

  • samo Eliyev
    samo Eliyev 1 week ago

    Meryem kalbimi sizlatdin çok güzel dizi inşallah devami da güzel olur

  • masal karam
    masal karam 1 week ago

    Hep istanbuluu diyo ne zaman yusuf diyecekk

  • DeLii KıZzZ
    DeLii KıZzZ 1 week ago

    İstanbullu seni terk etmedi de 🍃

  • Fatime Zehra
    Fatime Zehra 1 week ago

    Bence qız çox iyi oynuyor,izlemeye deyer

  • Silo Can
    Silo Can 1 week ago (edited)

    Anasiz ve babasiz cok zor

  • Ferid Behmenzade
    Ferid Behmenzade 1 week ago

    Azərbaycan dan izleyenler

  • Suskun Susmaz
    Suskun Susmaz 1 week ago

    Istanbullu avluda oynayan piskopat burda bir melek işte oyunculuk diye buna derom

  • Doğukan Öz
    Doğukan Öz 1 week ago

    Lan Şunun İlk Bölümünü Film Yapsan Sinema salonları dolup taşar son 5 yılda bukadar keyif alarak bi dizi izlememiştim reklamları bile izledim saniyesini bekledim bu kadar içten bi duygu jest mimik olamaz şu dizi yabancı filmlere taş çıkartır nokta..!

  • Seyma Yıldırım
    Seyma Yıldırım 1 week ago

    Ilk bolumden mukemmel bi yorum bayildim diziye resmen😍

  • Dizi Dünyası
    Dizi Dünyası 1 week ago

    Diziye bayıldım. İzlediğim hiçbir diziye benzemiyor. Şiddet sahnelerinin çıkarılması çok iyi olmuş. Kadına şiddetin arttığı bu dönemde bir de dizide şiddet izlemek istemezdim. Yusuf ve Ada çok başarılıydı.. Deniz Can ve Hafsanur çok iyi bir oyuncu olacak.. Frekansları çok uyumlu. Diziye ekran hayatında başarılar dilerim. BOL REYTİNGİ OLUR İNŞALLAH ♥️

  • Gunay Bayramova
    Gunay Bayramova 1 week ago

    isde hayat acimadan durmadan vurar aylesini itirmis zaten birde askiyla sevdiyiyle imtahan eder .kimsesizıik cox pisdir bu zalim heyatda

  • aygul rejepowa
    aygul rejepowa 1 week ago

    Çok güzel sevdim diziyi masum aşkiklar

  • Gulay Gulay
    Gulay Gulay 1 week ago

    Ben varya Bu diziyi dizi olarak görmedim tam yaşamış oldum çünkü hehsi bu hayatta olanlar 😢

  • Gülnur Dede
    Gülnur Dede 1 week ago

    İstanbulluya düşmeyende ne biliyim😍😍

  • nur yalcın
    nur yalcın 1 week ago (edited)

    Cok gözel dizi cok beyendim beyenen kac kişiyiz arkadaşlar 👈

  • Raulroya Aliyev
    Raulroya Aliyev 1 week ago

    Ilk bolumunden cokk sevdım dızıyı Azerbaycandan selam bu arada)

  • Sadece ReyMir
    Sadece ReyMir 1 week ago

    Bide önyargı gösteriyorsunuz. Baştan sona kadar gözüm çıktı ağlamaktan. Bi an Adanın yerine koyun kendinizi. Berbat bir hiss. Çünkü ben koydum ve ne kadar iyi şartlarda yaşadığıma ve aileme şükür ettim. Sizde şükür edin arkadaşlar. Kim bilir kaç Ada var ülkemizde. Ama biz onlara elimizi bile uzatamıyoruz. İçim cız etti Adayı izlerken. Helal olsun bu diziye ve bu oyunculara. Esasta senaryoyu yazana. İnşallah saçma sapan sorunlardan dolayı bitmez, harcanmaz bu dizi. Eğer biterse kabullenemem çünkü!