Yasak Elma 49. Bölüm Fragmanı İndir

Arkadaşlarına gönder
eklemek
  • Published on Sep 10, 2019

  • Yasak Elma yeni bölümüyle her Pazartesi 20.00'de FOX'ta! Yasak Elma Resmi YouTube Kanalı: https://goo.gl/7AqfHc Oyuncuları: Talat Bulut Şevval Sam Eda Ece Nesrin Cavadzade Şafak Pekdemir Doğaç Yıldız Barış Aytaç Buçe Buse Kahraman İlber Kabaoğlu Serkan Rutkay Ayıköz Barış Kılıç

Yorumlar

  • Yasak Elma
    Yasak Elma 1 week ago

    Farklı yaş ve sosyal statüden 7 kadının trajikomik hikayesi 👉

  • Birsen Akpınar
    Birsen Akpınar 1 week ago

    Bu kadar heyecanlı olacağını hiç düşünmemiştim. Ender ve Yıldız harika bir birliktelik olmuş.

  • Bahar Y.
    Bahar Y. 1 week ago

    Yıldız ve Ender hep bir olsaydı var ya Şahika çerez kalırdı ama umuyorum ki bundan sonra Yıldız ve Ender ikilisi görürüz efsane olacaklar.

  • Reyhan Bayram
    Reyhan Bayram 1 week ago

    • şahikayi sevmeyenler like atsin

  • Black Pearl
    Black Pearl 1 week ago

    Enderi seveceğim aklıma gelmemişti 😂 daha neler göreceğiz

  • Fatma Kəmərbəndi
    Fatma Kəmərbəndi 1 week ago (edited)

    Enderi görmek sevindirdi🌿

  • Ezgi Erik
    Ezgi Erik 1 week ago

    Offff bebeğe bir şey yapmasın helal Ender yildiz

  • Yazgul Agalarzade
    Yazgul Agalarzade 6 days ago

    Nezrin cavafzade bu diziye umdugum dan daha cok cuk oturdu izlemek icin hevesim artdı

  • Her şey Tv
    Her şey Tv 1 week ago

    Diziyi yıldız için izliyorum bazen saf bazen komik bazen hırslı bazen çok uyanık ama her zaman neşeli ve güler yüzlü

  • Quram Adjoev
    Quram Adjoev 1 week ago

    Yıldız Endere "dön " mü dedi???

  • Doğukan Kaya
    Doğukan Kaya 1 week ago

    Fragmanı tekrar tekrar izleyen kimler ?😂

  • Büşra Gördük
    Büşra Gördük 1 week ago

    YILDIZ ve ENDER kırk yıl düşünsem ikisinin birlik olacağı aklıma gelmezdi. ouhfdncjhbfvjhbf

  • Ayan Nesibli
    Ayan Nesibli 1 week ago

    Nolur nolur nolur Yildiz ve Ender hep boyle kalin nolur cocuklariniz icin onlari dusunun tukureyim halitin parasina cocuk herweyden onemli

  • İLKNURLA örgüler

    Ooofff pazartesi nasıl gelecek yaaa daha çook var

  • MELİS G
    MELİS G 1 week ago

    Muhteşem bi sezon olacak bence, bıkmıştık zeynep ve alihan ikilisinden

  • mizgin demirbilek
    mizgin demirbilek 1 week ago (edited)

    Bir yıldız argun atasözü der ki " Ender ve yıldıza iş birliği yaptıran hayat bize neler yaptırmaz ki"...

  • ĂHENK CAN
    ĂHENK CAN 6 days ago

    Ender' in ölmediğini biliyodum... yine trajedi, yine yine atraksiyon... süper yaa süper, bayılıyorum bu diziye 😍🤗

  • İLKNURLA örgüler

    Bomba gibi bir bölüm daha geliyor yıldız seni çok seviyorum bu dizi senden ibaret benim için YILDIZ ❤

  • I Was Here
    I Was Here 1 week ago

    Şahika'nın bu dizideki en büyük etkisi Yıldız ve Ender gibi iki fettan kadını bir araya getirmek olacak. Yıldızdan Endere "Dön artık" cümlesini duydum ya bu senaristlerden her şeyi beklerim. Heyecanla bekliyoruz

  • serdar özdemir
    serdar özdemir 6 days ago

    dört gözle 2.fragmanı bekliyoruz geç kalmayın lütfen